Wednesday 14 June 2017

OIL FREE EYES MAKE-UP REMOVER By MARY KAY

OIL FREE EYES MAKE-UP REMOVER ini sesuai dijadikan sebagai CLEANSER untuk bahagian MATA dan BIBIR sebab 2 bahagian ini adalah kawasan yang nipis berbanding bahagian wajah muka yang lain.

Eye Make-Up Remover dari MARY KAY ini mudah menanggalkan kotoran atau mekap di bahagian mata dan bibir. Walaupun kita tidak bermekap, kotoran tetap melekat dikelopak mata dan bila kita makan bibir tetap berminyak dan sisa makanan tetap melekat.

Bagi yang suka bermekap, pastikan mekap uoll betul-betul dibersihkan supaya wuduk solat kita lebih sempurna. Bibir yang kurang bersih dari sisa lipstick hari ini akan menyebabkan bibir kering dan terkopek bila kita sapu lipstick baru esokkannya. Kurang cantikkan?

INGAT ya!! Pencuci muka TIDAK SESUAI diguna kan untuk membersih bahagian mata dan bibir sebab 2 bahagian ini 3 kali lebih nipis dari bahagian wajah muka yang lain.

Dengan Eye Make Up Remover dari MARY KAY ini, kotoran dan mekap sangat MUDAH DIBERSIHKAN. Tidak perlu gosok terlalu kuat sebab bila gosok terlalu kuat, jawabnya berkedutla area tu cepat...

SAY NO pada KEDUTAN dibahagian MATA & BIBIR!

MARY KAY ada rangkaian Penjagaan Mata & Bibir!

FREE CONSULTATION!

RAIHANNOR AZMI
Mary Kay Independent Beauty Consultant
 012-6757701 (Call/SMS/Whatsapp)

No comments:

Post a Comment