Tuesday 30 June 2020

My MORNING SKIN CARE ROUTINE

Terdapat langkah-langkah yang perlu diikuti dalam PENJAGAAN KULIT muka mengikut fungsinya.

Seperti saya sendiri, terdapat 6 Langkah dalam Skin care Routine saya pada waktu pagi iaitu:


1st kita kene make sure kulit kita dibersihkan hingga ke liang pori-pori dengan mengunakan Cleanser yang sesuai dengan jenis kulit kita serta bersama #BeautyTools


Step ke 2, segarkan kulit wajah saya dengan #TheBestFreshen iaitu TIME WISE SOFTENER ..

  

 SERUM memang saya pakai lebih dari satu.. umur akan menjejak 40 tahun lagi 2 tahun .. so kene bagi banyak BAJA le


Moisturizer ini ibarat AIR untuk KULIT wajah kita so saya akan pastikan kulit saya cukup lembap dan hydrate


Time Wise Repair DAY CREAM SPF30 ini bg saya bukan saja melembapkan kulit malah ia juga merupakan SUN PROTECTOR buat saya.. elak kulit dari tumbuh JERAGAT


Bila tak make-up saya hanya touch-up dengan 4 item ini supaya kulit lebih nampak GLOW & FLAWLESS #MakeUpFinishingSPRAY #FoundationPRIMER #HoneyGlowFinisher #TranslucentLoosePOWDER
💗
💗



💗 Love,
Raihannor Azmi
Your MARY KAY BEAUTY CONSULTANT
012-6757701
💗   

No comments:

Post a Comment